فهرست مطالب

تعمیرگاه تخصصی رنو سیمبل در تهران
داشبورد رنو سیمبل

تعمیرگاه تخصصی رنو سیمبل

رنو سیمبل محصول سال ۲۰۱۲ شرکت رنوی فرانسه می باشد که بعد از ورود به ایران با استقبال مصرف کنندگان روبرو شد. کابین زیبا با طراحی جدید، امکانات به روز و استحکام و دوام بالای قطعات از دلایلی است که این خودرو را کمتر نیازمند مراجعه به تعمیرگاه تخصی سیمبل کرده است. با این حال هر خودرویی بعد از مدتی استفاده باید برای انجام سرویس دوره ای و یا برخی از تعمیرات به تعمیرگاه منتقل شود. اگر مالک یک رنو سیمبل هستید، برای آشنایی با خدمات بهترین تعمیرگاه تخصصی سیمبل با ما همراه باشید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو سیمبل

اگر شما به عنوان مالک خودروی سیمبل قصد مراجعه به تعمیرگاه دارید، باید بدانید که یک تعمیرگاه تخصصی سیمبل توانایی ارائه خدمات زیر را دارد. برخی از مهمترین این خدمات عبارتند از:

تعمیرگاه تخصصی رنو سیمبل در تهران

رنو وان یکی از بهترین تعمیرگاه تخصصی سیمبل در تهران علاوه بر ارائه کلیه خدمات ذکر شده، بررسی جزیی خودوری شما را با نهایت دقت انجام می دهد و در هنگام انجام سرویس های دوره ای سیمبل تمامی قطعات را بررسی می کند تا در صورت لزوم برای حفظ عملکرد خودرو به تعمیر و تعویض آنها بپردازد. در ادامه مهمترین قطعاتی را که باید تعمیر یا تعویض شوند را بیان می کنیم.

قطعات اصلی سیمبل که باید بررسی شوند

در ادامه به بررسی مهمترین قطعات رنو سیمبل می پردازیم که بررسی و مراقبت ها شما می تواند باعث طولانی ترشدن عمر خودروی شما گردد.

سرسیلندر رنو سیمبل

یکی از قطعات مهم سرسیلندر رنو سیمبل می باشد که باید از سلامت آن به خصوص در فصول سرد سال مطمئن شوید. این قطعه از آلیاژ آهن یا آلومینیوم ساخته می شود که بسته به طول موتور خودرو به صورت یکپارچه یا چند تکه می باشد. در تعمیرگاه تخصصی سیمبل سرسیلندرها بررسی می شوند.

گیربکس دستی و اتوماتیک سیمبل

یکی دیگراز قطعات مهم و حیاتی رنو سیمبل، گیربکس است. این قطعه به صورت دستی و اتوماتیک در این خودرو به کار رفته است. بنابراین در هنگام مراجعه به تعمیرگاه تخصصی سیمبل توصیه می شود حتما از سلامت قطعات گیربکس مطمئن شوید و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید. تعویض روغن گیربکس سیمبل را فراموش نکنید تا به افزایش کارایی و طول عمر این قطعه کمک کنید.

تعمیرگاه تخصصی رنو سیمبل در تهران
دیاگ زدن رنو سیمبل

تعویض روغن موتور

روغن ها مهمترین ماده لازم برای حرکت روان قطعات خودرو می باشند. در هنگام حرکت خودرو روغن ها مصرف می شوند که به همین دلیل بعد از مقدار مشخصی رانندگی باید روغن ها تعویض و از روغن های جدید استفاده شود. روغن موتور به دلیل حساسیت بالای این قطعه بسیار مهم است. به همین خاطر در هنگام مراجعه به تعمیرگاه تخصصی سیمبل حتما نسبت به تعمویض روغن موتور اقدام کنید.

فراموش نکنید که در هر ۷ هزار کیلومتر روغن موتور سیمبل را تعویض کرده و از روغن های اورجینال و برندهای معتبر استفاده کنید. اگر هر یک از علائم زیر را در رنو سیمبل مشاهده کردید، هر چه سریعتر خودروی را برای تعویض روغن موتور سیمبل به تعمیرگاه تخصصی سیمبل منتقل کنید.

تعویض کیت تسمه تایم

اگر قرار است تسمه تایم سیمبل را عوض کنید، بهتر است کیت کامل آن را تعویض کنید. یک تعمیرگاه تخصصی سیمبل باید این موضوع را بداند و مالک خودرو را از آن مطلع کند. توصیه می شود در هر ۶۰ هزار کیلومتر حتما کیت تسمه تایم را عوض کنید تا از بروز مشکلات جدی در خودرو پیشگیری نمایید.

تعویض روغن گیربکس سیمبل

نقش روغن ها در خودرو بسیار مهم و وظیفه روان سازی حرکت قطعات را بر عهده داشته و از فرسودگی و سایش آنها پیشگیری می کنند. یکی دیگر از روغن هایی که باید نسبت به تعویض آن دقت کنید، روغن گیربکس سیمبل است.

بهتر است در هر ۵۰ هزار کیلومتر این کار انجام شود. در حرفه ای ترین تعمیرگاه تخصصی سیمبل تعویض روغن گیربکس سیمبل با دستگاه انجام می شود.

تعویض روغن رنو سیمبل
رفع مشکلات برقی رنو سیمبل

سرویس های دوره ای رنو سیمبل

با این که خودرو استهلاک چندان بالایی ندارد و هزینه های تعمیرات و نگهداری مقرون به صرفه ای دارد، اما بهترین کار برای افزایش طول عمر قطعات خودرو انجام سرویس دوره ای سیمبل است. در تعمیرگاه تخصصی سیمبل تهران فوری باید تمامی اقدامات لازم در زمان سرویس دوره ای مانند تعویض روغن ها، بررسی قطعات، تعمیر جلوبندی سیمبل، شستشوی انژکتورها، بررسی شمع ها و غیره صورت بگیرد.

با انجام به موقع سرویس دوره ای سیمبل دیگر نیازی به تعمیرات پر هزینه خودرو ندارید. بنابراین با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی سیمبل خیال خود را از هر حیث آسوده کنید. کارشناسان رنو وان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه رنو تمام موارد فنی را به خوبی بررسی کرده و در صورت لزوم با حداقل هزینه نسبت به تعمیر قطعات رنو سیمبل اقدام می کنند.

هزینه تعمیرگاه تخصصی سیمبل

با توجه به افزایش نرخ ارزو نوسانات آن نمی توان قیمت ثابتی را برای هزینه تعمیر قطعات سیمبل اعلام کرد. اما یک تعمیرگاه مجاز سیمبل زیر نظر اتحادیه کار می کند و نرخ های مصوب را برای هزینه ها اعلام می کند. رنو وان با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه پایین ترین نرخ دستمزد و اجرت تعمیرکاران را دارد! بنابراین نگران هزینه ها نباشید. رنو وان با بهترین قطعات و منصفانه ترین قیمت ها در خدمت شماست. اینجا ارزان ترین تعمیرگاه سیمبل است!

بهترین تعمیرگاه تخصصی سیمبل تهران

برای پیشگیری از صرف هزینه های سنگین و استفاده از قطعات اورجینال تعمیرگاهی را انتخاب کنید که به آن اعتماد و اطمینان دارید. رنو وان به عنوان نمایندگی مجاز سیمبل در تهران خیال شما را از ارائه خدماتی بی نظیر و متعهدانه آسوده می کند. برای مراجعه به تعمیرگاه تخصصی سیمبل، رنو وان انتخاب حرفه ای هاست.

سوالات متداول